Pla de formació i desenvolupament 2013 - 2015

* Pot cercar per totes les categories inferiors, escollint la categoria i fent click a CERCAR

Adreçat a:
Calendari previst
Pla de formació
Projecte vinculat
Eixos estratègics
Metodologia
Modalitat
Competències
Imprimir fitxa Anar al resultat de la cerca

Eines i recursos per a la intervenció en matèria de comerç al territori

Objectiu:

Analitzar l’evolució dels hàbits de consum i el foment de l’adaptació de l’oferta
Conèixer la singularitat de la normativa comercial de la ciutat de Barcelona i  la normativa autonòmica.
Facilitar eines i recursos de capacitació per a la intervenció en el comerç de proximitat.

 Conèixer el Pla estratègic de comerç de la ciutat de Barcelona

Adreçat a:
Personal destinatari:
Tècnic/a | Personal de gestió de projectes | Cap de departament | Cap de secció
Districte:
Tots els districtes
Sector:
Tots els sectors
Organisme públic / Consorci:
Inst. Muni. de Mercats
Direcció:
Direcció Serveis a les Persones i al Territori
Metodologia: Curs
Modalitat: Presencial
Nombre d'edicions: 1
Participants per edició: 40
Durada (hores edició): 6
Calendari: 2n trimestre

Edició 1

Dates:
07.06.2013
Horari:
de 9 a 14:30 h
Lloc:
Auditori Seu BCN Activa
Aj. Barcelona
Objectius específics:

•    Analitzar l’evolució dels hàbits de consum i el foment de l’adaptació de l’oferta
•    Conèixer la singularitat de la normativa comercial de la ciutat de Barcelona i  la normativa autonòmica.
•    Facilitar eines i recursos de capacitació per a la intervenció en el comerç de proximitat
•    Conèixer el Pla estratègic de comerç de la ciutat de Barcelona

Continguts:

1.    Pla estratègic de Comerç de la Ciutat de Barcelona i la seva aplicació als districtes. A càrrec de Jordi Bailach, director de Comerç.
2.    Radiografia del marc normatiu en matèria de comerç a la ciutat de Barcelona.
3.    La resposta i la viabilitat del petit i mitjà comerç davant els nous hàbits de consum.  
 4. Accions per a la digitalització del comerç tradicional. A càrrec de Yolanda Pérez, directora operativa de Promoció del territori i comerç.

Professorat:
Jordi Bailach
Yolanda Pérez
Coordinació:
Joana Luna de Toledo