Pla de formació i desenvolupament 2013 - 2015

* Pot cercar per totes les categories inferiors, escollint la categoria i fent click a CERCAR

Adreçat a:
Calendari previst
Pla de formació
Projecte vinculat
Eixos estratègics
Metodologia
Modalitat
Competències
Imprimir fitxa Anar al resultat de la cerca

Gestió de les emocions en la relació amb els ciutadans

Objectiu:
Facilitar eines i recursos, des del treball de les emocions i les habilitats personals i socials, per a millorar en la tasca d'atenció directa que realitzen els professionals de les UGA. IMPORTANT: Edicions 1r i 2n trimestre: NO ADMET PREINSCRIPCIÓ (Co
Modalitat: Presencial
Participants per edició: 15
Durada (hores edició): 10
Calendari: 2n trimestre | 3r trimestre
Continguts:

• Auto-gestió emocional: Alerta, Serenitat i Energia (ASE) al llarg del
dia i davant dels usuaris
exigents.
• Com gestionar les emocions dels altres
• Com mostrar una actitud professional i de suport davant dels usuaris
• Us de paraules i preguntes constructives per donar resposta a les
necessitats dels usuaris.
• El control del llenguatge no-verbal.
• Argumentari per donar millor respostes en els diferents casos.
• Aprenentatge per modelatge. Com ho fa l’altre i que puc aprendre?
• Saber donar i demanar suport entre companys/es i entre estaments.
• Com connectar i desconnectar al llarg del dia.