Pla de formació i desenvolupament 2013 - 2015

* Pot cercar per totes les categories inferiors, escollint la categoria i fent click a CERCAR

Adreçat a:
Calendari previst
Pla de formació
Projecte vinculat
Eixos estratègics
Metodologia
Modalitat
Competències
Imprimir fitxa Anar al resultat de la cerca

Habilitats comunicatives bàsiques: llenguatge verbal i no verbal

Objectiu:
  • Desenvolupar les habilitats comunicatives, verbals i no verbals, per aconseguir la màxima eficàcia en les reunions de treball, presentacions, etc.
Adreçat a:
Personal destinatari:
Tècnic/a | Personal de gestió de projectes
Sector:
Qualitat de Vida, Igualtat i Esports
Direcció:
Totes les direccions de sectors
Metodologia: Curs
Modalitat: Presencial
Nombre d'edicions: 1
Participants per edició: 11
Durada (hores edició): 20
Calendari: 2n trimestre

Edició 1

Dates:
21.05.2013
28.05.2013
05.06.2013
12.06.2013
Horari:
De 09.00 a 14.00 h
Lloc:
Aj. Barcelona
Objectius específics:
  • Identificar la finalitat de la comunicació en públic
  • Elaborar els missatges
  • Adaptar els missatges als interlocutors / públic i la finalitat
  • Realitzar l'estructura de l'exposició en públic
  • Practicar amb els punts clau de l'estructura (Captar atenció, Incitar a l'acció)
  • Realitzar un auto diagnòstic dels recursos personals de comunicació
  • Elaborar els suports adequats per a la presentació en públic (gràfics, powerpoint, etc.)
  • Reconèixer la Comunicació no verbal de cada participant i com utilitzar-la en benefici de la reunió o presentació.
  • Identificar la proxèmica de cada situació i com usar-la en benefici de la reunió o presentació
  • Practicar en diferents situacion
Continguts:

 

  • Preparar la reunió o presentació

Distingir objectius i tema a desenvolupar. Triar els missatges
Organitzar el Pla i preveure les dificultats
Determinar els suports visuals i preparar notes

  • Afermar-se davant del grup

Descobrir i utilitzar els recursos: veu, entonació, mirada, presència
Donar suport l'exposició amb la comunicació no verbal
Idees i consells per tenir èxit

  • Captar l’ interès d'entrada 3.1 Posar l’auditori a favor

Les primeres dades
Com conduir l’auditori cap el nucli de la reunió o presentació

  • Utilitzar correctament els suports de les reunions o presentacions Transparències, diapositives, projecció de vídeo, multimèdia: avantatges i límits
  • Com convèncer el grup

Adaptar-se al auditori: motius de “compra” i arguments. Determinar l'ordre d'exposició
Resoldre les situacions difícils: objeccions, indiferència, etc.

  • Practicar amb exercicis les múltiples habilitats presentades
Professorat:
Eva Puig-Janer i Xavier Hernández. Montaner & Asociados
Coordinació:
Marta Sánchez. QVIE